Apabila Kita Banyak Berjanji Dan Sering Memungkiri, Ia Akan Sentiasa Menghantui. Ia Datang Menagih Janji Yang Tidak Pernah Dilunaskan. Ia Datang Dalam Mimpi, Dalam Perasaan.... Selama-Lamanya Ia Boleh Menjadi Satu Beban Emosi.

Sabtu, 6 Mei 2023

Untuk difahami

kata-kata yang perlu difahami secara mendalam. "kalau kau fikir saya kahwin kau untuk dapat zuriat, kau silap". "pernikahan kita atas dasar perjuangan" "jika ada perempuan mendatangi saya, saya tidak mampu menolak" "jika kau ingin kembali ke masa lalumu maka kau harus lepaskan yang ada sekarang. pilih satu sahaja" "untuk apa saya jaga anak? banyak kerja saya tertangguh" "walaupun kita tidak bersama, kau tetap cinta sejatiku dunia akhirat" "lukaku terlalu dalam. setiap saat setiap detik menghancurkan imanku. aku harap perkara ini akan hancur dan lenyap segera" "jangan sangka saya tidak tahu kamu datang menghulurkan tangan dengan senyuman sombong" "sesuatu yang tidak berdaftar dengan kerajaan sistem dajjal, akan hidup tenang tanpa gangguan" "bagaimana kau mahu menyelesaikan masalah kalau syarat utamanya tidak kau penuhi?" #bersambung..

Tiada ulasan: